Aktualizacja: 24.06.2025 06:12 Publikacja: 01.03.2024 14:06
Foto: Adobe Stock
Interpretację otrzymała spółka zajmująca się produkcją i dystrybucją alkoholu, która podpisała szereg umów na usługi marketingowe. Wśród nich znalazły się m.in. ekspozycja towarów w odpowiednich miejscach centrów handlowych, dystrybucja materiałów promocyjnych (ulotki, broszury i plakaty), degustacje, promocje na targach branżowych, organizację eventów i warsztatów, audyty cenowe.
Firma była przekonana, że takie wydatki może rozliczyć w kosztach, ponieważ działania marketingowe są związane z działalnością gospodarczą. Ich skutkiem jest zintensyfikowanie sprzedaży produktów spółki, co prowadzi do zwiększenia jej przychodów.
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas