Aktualizacja: 11.01.2016 07:06 Publikacja: 11.01.2016 07:06
Foto: 123RF
Kiedy w 2014 roku zniesiono wymóg oznaczania ceną każdego produktu z osobna, nie do końca sprecyzowano, jak dokładnie ma wyglądać informowanie o należności za produkty. Od 1 stycznia 2016 roku obowiązuje już rozporządzenie ministra rozwoju w sprawie uwidaczniania cen towarów i usług, które szczegółowo określa te zasady.
Ceny produktów mogą być podane na wywieszkach, obwolutach, w katalogach, cennikach albo nadrukowane lub napisane na opakowaniach. W przypadku np. produktów spożywczych trzeba podać nie tylko cenę, ale także jednostkę miary, do której się ona odnosi. Czyli np. cenę za litr mleka czy kilogram kaszy.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas