Aktualizacja: 21.04.2025 00:37 Publikacja: 18.04.2024 13:01
Foto: Adobe Stock
Potwierdza to ostatnia interpretacja Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej nr 0112-KDIL2-2.4011.225.2024.2.MW, którą na łamach „Rzeczpospolitej” opisał Przemysław Wojtasik.
O interpretację wystąpił przedsiębiorca działający w branży transportowej, który dla swojego klienta świadczy tzw. usługi wspomagające. W ich ramach na przykład pełni dyżury telefoniczne, na które musi się zgłosić w ciągu godziny od wezwania. Tymczasem baza klienta znajduje się w miejscowości oddalonej o 300 kilometrów od miasta, w którym przedsiębiorca jest zameldowany i ma zarejestrowaną działalność. W tej sytuacji wynajął pokój w pobliżu bazy swojego kontrahenta.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas