Aktualizacja: 10.12.2015 06:10 Publikacja: 10.12.2015 06:10
Foto: 123RF
Prawo pracy odnosi się do dóbr osobistych w bardzo wąski sposób. Jedynym bezpośrednim przepisem jest art. 111 kodeksu pracy. Nakazuje on pracodawcy chronić godność pracownika i inne jego dobra osobiste.
Kodeks pracy nie zawiera natomiast bezpośredniej regulacji zobowiązującej etatowców do szanowania określonych dóbr osobistych pracodawców. Choć jej nie ma, należy przyjąć, że pracownik też musi szanować dobra osobiste pracodawcy. I to bez względu na to, czy jest on osobą fizyczną, prawną czy jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas