Aktualizacja: 20.04.2025 01:36 Publikacja: 26.07.2024 10:51
Foto: AdobeStock
Potwierdzają to interpretacje podatkowe, które na łamach „Rzeczpospolitej” opisuje Przemysław Wojtasik.
Jedną z nich otrzymał przedsiębiorca, który zamierza kupić rower elektryczny. Ma on kosztować do 10 tys. zł. Chciałby rozliczyć go w kosztach podatkowych, bowiem jak argumentuje, rower pozwoli mu wygodnie poruszać się po mieście oraz łatwo docierać do miejsc zleceń i na spotkania z klientami. Zwrócił uwagę, że jednoślad jest tańszy niż samochód, a co więcej, dzięki niemu zaoszczędzi czas spędzany w korkach.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas