Aktualizacja: 13.11.2015 06:00 Publikacja: 13.11.2015 06:00
3 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Na rynku nieustannie konkurujących ze sobą podmiotów istnieje wysokie ryzyko, że jego uczestnicy zdecydują się na działania nieetyczne lub nawet na granicy prawa w celu osiągnięcia zysku i wyeliminowania konkurentów. Najprostszym sposobem jest negatywny wpływ na wizerunek i markę przedsiębiorcy realizowany przez rozpowszechnianie negatywnych opinii o samej spółce, świadczonych przez nią usługach lub jakości jej produktów.
Każdy przedsiębiorca, w tym również spółki będące osobami prawnymi oraz spółki osobowe, mają wiele instrumentów ochrony prawnej swojego wizerunku, renomy oraz prawa do klienteli i do tajemnicy przedsiębiorstwa przed czarnym piarem.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas