Reklama
Rozwiń

Organizując loterię, trzeba podać datę jej zakończenia

Na opakowaniach produktów objętych promocją powinna się znajdować informacja o czasie jej trwania. Jeżeli jej nie ma, to produkty powinny zostać wycofane z obrotu. W przeciwnym wypadku konsument może zostać wprowadzony w błąd.

Aktualizacja: 18.11.2014 08:49 Publikacja: 18.11.2014 07:00

Organizując loterię, trzeba podać datę jej zakończenia

Foto: Rzeczpospolita

Wyobraźmy sobie sytuację, w której klient ogląda produkt, na którym jest informacja o loterii. Dane na tym produkcie wskazują, że po jego nabyciu i wysłaniu specjalnego zgłoszenia na podany numer klient bierze udział w losowaniu nagród. Skuszony tą informacją, konsument kupuje towar i dopiero po fakcie dowiaduje się, że loteria już dawno się zakończyła. A wszystko dlatego, że na opakowaniu zabrakło jakże ważnej w tym kontekście informacji o okresie trwania promocji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego