Niestety na tym etapie wielu przedsiębiorców popełnia błędy. Źle kwalifikują oni wydatki, ?w sposób nieprawidłowy opisują dokumenty finansowe lub w ogóle zapominają je opisać. Nie dołączają do wniosków o płatności pośrednie lub końcowe wszystkich wymaganych załączników. W ten sposób sami sobie szkodzą, opóźniając moment wypłaty, co może przeradzać się w niepotrzebne koszty, gdy trzeba np. znaleźć środki własne na spłatę kolejnej raty kredytu. Aby ułatwić przedsiębiorcom ?z wywiązanie się z tych zadań, Śląskie Centrum Przedsiębiorczości po raz kolejny organizuje specjalne warsztaty dla firm, które zdobyły unijne dotacje. Szkolenia będą dotyczyły zasad i warunków podpisywania umów o dofinansowanie oraz właśnie rozliczania projektów w ramach tzw. działań skierowanych do przedsiębiorców z programu regionalnego województwa śląskiego. W trakcie warsztatów, które odbędą się ?22 maja, będzie można:

3 261 to aktualna liczba podpisanych umów na Śląsku

- ?poznać dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie,

- ?dowiedzieć się, gdzie uzyskać zaświadczenia wymagane przy podpisaniu umowy,

- ?zobaczyć, jak powinien wyglądać wniosek o płatność,

Reklama
Reklama

- ?dowiedzieć się, jak przygotować wniosek o płatność w systemie elektronicznym,

- ?sprawdzić, jakie załączniki i dokumenty są potrzebne, by rozliczyć projekt.

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach muszą wypełnić formularz zgłoszeniowy. Dokument można pobrać ze strony www.scp-slask.pl. Warsztaty odbędą się w siedzibie Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości na ulicy Katowickiej 47 w Chorzowie.