Aktualizacja: 04.12.2020 11:40 Publikacja: 04.12.2020 11:12
Foto: Adobe Stock
Zgodnie z teoriami zarządzania każda organizacja składa się co najmniej z trzech elementów: ludzi, środków materialnych oraz informacji. Zmiany, które dotyczą pierwszego i ostatniego z nich, wpływają na organizacje w sposób najbardziej wyraźny.
W wielu rozmowach o paperless na początku pojawia się pytanie: „Dlaczego właściwie papier jest zły?". W końcu to proste narzędzie, a wszyscy pracownicy wiedzą, jak z niego korzystać. Dokument papierowy można też przecież zawsze zeskanować – ba, dostawcy oprogramowania wspomagają procesy zbierania danych ze skanów dzięki technologii OCR.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas