Aktualizacja: 12.09.2020 20:47 Publikacja: 12.09.2020 00:01
Foto: AdobeStock
Obok setek tysięcy oznaczeń bardziej i mniej znanych marek w przestrzeni publicznej od lat funkcjonują też pewne symbole powszechnie znane na całym świecie. Wiele z nich ma bardzo pozytywne konotacje, bo kojarzą się z rzetelnością, jakością, ewentualnie pozytywnymi wartościami czy szlachetnymi działaniami. I pewnie trudno się dziwić, że niektórzy podejmują próby takiego wkomponowania ich w firmowe logo, żeby choć trochę ogrzać się w blasku ich sławy.
Czytaj także: Fałszywe wezwania do zapłaty za rejestracje znaków towarowych
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas