Reklama

Dlaczego w bankach nie noszą japonek - dress code w pracy w czasie upałów komentuje Marek Kobylański

Wysoka temperatura nie tłumaczy pełnej dowolności stroju w pracy. Trzeba mieć wyczucie, nawet jeśli dress code w firmie nie jest zbyt surowy.

Aktualizacja: 12.06.2019 14:47 Publikacja: 12.06.2019 08:06

Dlaczego w bankach nie noszą japonek - dress code w pracy w czasie upałów komentuje Marek Kobylański

Foto: AdobeStock

Dress code to nie kara, ale zbiór zasad, które obowiązują pracowników. W niektórych firmach to niemal Kodeks Hammurabiego, w innych – luźne zalecenia. Wszystko zależy od branży, klientów, wizerunku firmy czy po prostu od widzimisię szefa. Jak co roku, gdy temperatura dochodzi trzydziestu paru stopni, wraca temat stroju w miejscu pracy.

Czytaj także: Dress code na upały, czyli w czym można iść do pracy

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama