Dlaczego w bankach nie noszą japonek - dress code w pracy w czasie upałów komentuje Marek Kobylański

Wysoka temperatura nie tłumaczy pełnej dowolności stroju w pracy. Trzeba mieć wyczucie, nawet jeśli dress code w firmie nie jest zbyt surowy.

Aktualizacja: 12.06.2019 14:47 Publikacja: 12.06.2019 08:06

Dlaczego w bankach nie noszą japonek - dress code w pracy w czasie upałów komentuje Marek Kobylański

Foto: AdobeStock

Dress code to nie kara, ale zbiór zasad, które obowiązują pracowników. W niektórych firmach to niemal Kodeks Hammurabiego, w innych – luźne zalecenia. Wszystko zależy od branży, klientów, wizerunku firmy czy po prostu od widzimisię szefa. Jak co roku, gdy temperatura dochodzi trzydziestu paru stopni, wraca temat stroju w miejscu pracy.

Czytaj także: Dress code na upały, czyli w czym można iść do pracy

Pozostało 80% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?
Prawo w firmie
Zmiany w załatwianiu spraw ze skarbówką. Chodzi o kontakt z pracownikami US
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Prawo w firmie
Sygnaliści. Jak będzie działał mechanizm zgłoszeń zewnętrznych