Dlaczego w bankach nie noszą japonek - dress code w pracy w czasie upałów komentuje Marek Kobylański

Wysoka temperatura nie tłumaczy pełnej dowolności stroju w pracy. Trzeba mieć wyczucie, nawet jeśli dress code w firmie nie jest zbyt surowy.

Aktualizacja: 12.06.2019 14:47 Publikacja: 12.06.2019 08:06

Dlaczego w bankach nie noszą japonek - dress code w pracy w czasie upałów komentuje Marek Kobylański

Foto: AdobeStock

Dress code to nie kara, ale zbiór zasad, które obowiązują pracowników. W niektórych firmach to niemal Kodeks Hammurabiego, w innych – luźne zalecenia. Wszystko zależy od branży, klientów, wizerunku firmy czy po prostu od widzimisię szefa. Jak co roku, gdy temperatura dochodzi trzydziestu paru stopni, wraca temat stroju w miejscu pracy.

Czytaj także: Dress code na upały, czyli w czym można iść do pracy

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama