Dlaczego w bankach nie noszą japonek - dress code w pracy w czasie upałów komentuje Marek Kobylański

Wysoka temperatura nie tłumaczy pełnej dowolności stroju w pracy. Trzeba mieć wyczucie, nawet jeśli dress code w firmie nie jest zbyt surowy.

Aktualizacja: 12.06.2019 14:47 Publikacja: 12.06.2019 08:06

Dlaczego w bankach nie noszą japonek - dress code w pracy w czasie upałów komentuje Marek Kobylański

Foto: AdobeStock

Dress code to nie kara, ale zbiór zasad, które obowiązują pracowników. W niektórych firmach to niemal Kodeks Hammurabiego, w innych – luźne zalecenia. Wszystko zależy od branży, klientów, wizerunku firmy czy po prostu od widzimisię szefa. Jak co roku, gdy temperatura dochodzi trzydziestu paru stopni, wraca temat stroju w miejscu pracy.

Czytaj także: Dress code na upały, czyli w czym można iść do pracy

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10