Reklama
Rozwiń
Reklama

Zmiany w rodzinnych firmach

Coraz więcej firm rodzinnych może pochwalić się wyjściem z własnymi produktami, marką, usługami poza polski rynek. Często ma ono charakter samodzielnej ekspansji na zagraniczne rynki. Jak może być ona realizowana w sensie prawnym?

Publikacja: 08.06.2018 06:55

Zmiany w rodzinnych firmach

Foto: 123RF

Rodzime firmy w oparciu o prawne możliwości strukturyzacji grup kapitałowych swój rozwój mogą prowadzić wraz z budową struktury międzynarodowej. W zależności od charakteru i rodzaju oferowanego produktu, usługi, czy też możliwości sprzedażowych własnej marki, polskie firmy zakładają albo spółki holdingowe albo spółki operacyjne, przez które realizują sprzedaż. Dostępność wielu form prowadzenia działalności oraz możliwość uzyskania transgranicznego doradztwa prawnego (i nie tylko) stwarza ogromny potencjał rozwoju.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama