Aktualizacja: 14.05.2018 11:44 Publikacja: 14.05.2018 08:27
Foto: 123RF
Stosowane od 25 maja RODO było wiodącym tematem czwartego Forum Prawa Mediów Elektronicznych we Wrocławiu.
Eksperci jako przykład nieprawidłowej interpretacji przepisów RODO podali działanie podjęte ostatnio przez jeden z większych portali internetowych, który zdecydował się odbierać zgody użytkowników na przetwarzanie ich danych osobowych w celach marketingowych, w tym profilowanie, oraz w celach analitycznych. Podobną praktykę oparcia przetwarzania danych na zgodzie klientów zastosował jeden z dostawców energii, który w listach do klientów poprosił o zaktualizowanie wyrażonych zgód, w tym dotyczącej działań marketingowych.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas