Aktualizacja: 12.04.2018 15:39 Publikacja: 12.04.2018 15:28
Foto: AdobeStock
Różne procedury dla polskiego i zagranicznego przedsiębiorcy
Aktualne przepisy prawa polskiego nie przewidują szczególnej procedury likwidacji oddziału przedsiębiorcy polskiego utworzonego na terytorium Polski. W konsekwencji sposób zakończenia działalności takiego oddziału oraz zaspokojenia związanych z nim zobowiązań pozostaje w gestii przedsiębiorcy polskiego i nie wiąże się z dodatkowymi restrykcjami lub obowiązkami. Jedynym formalnym obowiązkiem przedsiębiorcy polskiego jest wykreślenie oddziału z właściwych rejestrów publicznych.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas