Reklama

MRPiPS: propozycje ekspertów to jeszcze nie Kodeks pracy

MRPiPS informuje: w związku z doniesieniami, dotyczącymi zmian w prawie pracy, formułowanymi w mediach przez członków Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy, należy stanowczo podkreślić, że na tym etapie są to wyłącznie propozycje niezależnych ekspertów prawa pracy oraz przedstawicieli partnerów społecznych. Trudno przesądzać, czy wszystkie zostaną skierowane do dalszych prac.

Publikacja: 14.02.2018 12:08

MRPiPS: propozycje ekspertów to jeszcze nie Kodeks pracy

Foto: Fotolia.com

Traktowanie propozycji jako prawa, które wkrótce będzie obowiązywać, jest przedwczesne, wywołuje chaos informacyjny i niepotrzebnie budzi zaniepokojenie zainteresowanych stron – pracowników i pracodawców.

Komisja Kodyfikacyjna zakończy prace w marcu i przedstawi Ministrowi Rodziny Pracy i Polityki Społecznej projekty nowych Kodeksów. Dopiero po przeprowadzonych konsultacjach i przedstawionych przez inne resorty oraz partnerów społecznych opiniach, ostateczną decyzję o kształcie nowych Kodeksów podejmie Rada Ministrów.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama