AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta przestaje być luksusem, a staje się koniecznością dla firm z wielu branż – od handlu, przez finanse, po telekomunikację.

Publikacja: 17.11.2024 04:38

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się:

– jakie korzyści daje AI w kontaktach z klientami;

Pozostało 99% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Raporty ekonomiczne
Długa lista programów unijnego wsparcia z PARP
Raporty ekonomiczne
Gwarancja kredytów na innowacje i transformację cyfrową. Czy jest lepsza od dotacji?
Raporty ekonomiczne
Polska biotechnologia wychodzi z cienia
raporty
Czarne chmury nad motoryzacją. Wiele firm chce zwalniać pracowników
Materiał Promocyjny
Ładowanie samochodów w domu pod każdym względem jest korzystne
Raporty ekonomiczne
Wszystkie lęki małych firm. Z gospodarką nadal nie jest dobrze