Reklama

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta przestaje być luksusem, a staje się koniecznością dla firm z wielu branż – od handlu, przez finanse, po telekomunikację.

Publikacja: 17.11.2024 04:38

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się:

– jakie korzyści daje AI w kontaktach z klientami;

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Popyt na mieszkania wzrośnie, ale ceny nie wystrzelą
Raporty ekonomiczne
Chiński import wygrywa z polskimi firmami
Raporty ekonomiczne
Państwa bałtyckie idą na rekord. Powstaje NATO dwóch prędkości
Raporty ekonomiczne
Kadrowe problemy firm. Co gryzie polskich pracodawców?
Raporty ekonomiczne
Rekordowy rok polskiej zbrojeniówki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama