Reklama

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta przestaje być luksusem, a staje się koniecznością dla firm z wielu branż – od handlu, przez finanse, po telekomunikację.

Publikacja: 17.11.2024 04:38

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się:

– jakie korzyści daje AI w kontaktach z klientami;

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Został już tylko miesiąc do startu sytemu kaucyjnego. Nikt nie jest zadowolony
Raporty ekonomiczne
Kryzys w dużym AGD trwa, produkcja w Polsce pod kreską
Raporty ekonomiczne
Jak dobre zbiory wpłyną na ceny żywności? Taniej raczej nie będzie
Raporty ekonomiczne
Coraz więcej bogatych nad Wisłą. Co robią z pieniędzmi?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Raporty ekonomiczne
Jaka dziura w budżecie na 2026 r.? Znowu może paść rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama