AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta przestaje być luksusem, a staje się koniecznością dla firm z wielu branż – od handlu, przez finanse, po telekomunikację.

Publikacja: 17.11.2024 04:38

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się:

– jakie korzyści daje AI w kontaktach z klientami;

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Deregulacja sięga do energetyki, obronności i rolnictwa
Raporty ekonomiczne
AI już zastępuje pracowników nad Wisłą. Kto jest najbardziej zagrożony?
Raporty ekonomiczne
Deregulacja postępuje: 34 nowe postulaty i pakiet na posiedzeniu rządu
Raporty ekonomiczne
Elastyczny model pracy w odwrocie. Obawy firm
Materiał Promocyjny
Obiekt z apartamentami inwestycyjnymi dla tych, którzy szukają solidnych fundamentów
Raporty ekonomiczne
Chińczycy biorą szturmem rynek aut