Reklama

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta przestaje być luksusem, a staje się koniecznością dla firm z wielu branż – od handlu, przez finanse, po telekomunikację.

Publikacja: 17.11.2024 04:38

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się:

– jakie korzyści daje AI w kontaktach z klientami;

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Ostre hamowanie na rynku biur. Duża konkurencja o najlepsze siedziby
Raporty ekonomiczne
Rząd buduje cyfrową tarczę. Problem w tym, że jest dziurawa
Raporty ekonomiczne
Wrzesień w dotacjach: technologie przyszłości w zasięgu firm
Raporty ekonomiczne
W zakupach internetowych Polska już dawno jest w G20
Raporty ekonomiczne
Rynek mieszkaniowy na „ścianie wschodniej” uodpornił się na zagrożenie wojną i dronami
Reklama
Reklama
Reklama