Reklama
Rozwiń
Reklama

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta przestaje być luksusem, a staje się koniecznością dla firm z wielu branż – od handlu, przez finanse, po telekomunikację.

Publikacja: 17.11.2024 04:38

AI rewolucjonizuje obsługę klientów. Porozmawia po ludzku

Foto: Adobe Stock

Z artykułu dowiesz się:

– jakie korzyści daje AI w kontaktach z klientami;

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Państwo chce wspomagać budowę domów studenckich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy tracą specjalistów przez nowe przepisy migracyjne
Raporty ekonomiczne
Po co nam dwie ustawy regulujące najem krótkoterminowy?
Raporty ekonomiczne
Drewno coraz droższe, eksport słabnie. Kryzys w przemyśle drzewnym się pogłębia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Raporty ekonomiczne
Sklepy zapłacą miliardy. Rząd wprowadza kosztowne zmiany dla handlu
Reklama
Reklama