Reklama
Rozwiń
Reklama

Abonament: Firma zapłaci za radio

Zdolność do natychmiastowego odbioru programu przez odbiornik jest równoznaczna ze stwierdzeniem, że jest on używany, a to z kolei prowadzi do wniosku, że jego posiadacz, np. przedsiębiorca, jest obowiązany do wniesienia abonamentu.

Publikacja: 17.12.2014 06:40

Abonament: Firma zapłaci za radio

Foto: www.sxc.hu

W świetle przepisów, a w szczególności ustawy z 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych (dalej: ustawa), za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych płaci się abonament RTV. Do płacenia opłaty abonamentowej zobowiązany jest każdy (poza wskazanymi w ustawie wyłączeniami), w tym  przedsiębiorcy, którzy mają odbiornik radiofoniczny czy też telewizyjny.

Za co się należy

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ABC Firmy
Koniec przestarzałego obowiązku. Rząd chce „przewietrzyć” wiele ustaw
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
ABC Firmy
Jeśli udziały w spółce po rozwodzie zyskały, trzeba się tym podzielić
ABC Firmy
Dane przedsiębiorcy w CEIDG. Kolejny organ ma wątpliwości
ABC Firmy
Spółka ukarana za błędne rozumowanie. Poszło o tajemnicę lekarską i RODO
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
ABC Firmy
Jak liczyć przedawnienie roszczeń wekslowych? Sąd Najwyższy zdecydował
Reklama
Reklama