Reklama

Za porównanie patelni do Rolls-Royce’a można słono zapłacić

Firma promująca swoje patelnie słowami Gordona Ramsay'a, który określił je mianem Rolls-Royce’a w swojej kategorii, mogła narazić się na konsekwencje prawne.

Publikacja: 13.09.2023 12:14

Za porównanie patelni do Rolls-Royce’a można słono zapłacić

Foto: Adobe Stock

Reklamą firmy, której produkty słynny szef kuchni nazwał Rolls-Royce’m wśród patelni, ma zająć się sąd dla dystryktu New Jersey. Media komentują, że samochodowy gigant uznał, iż przedsiębiorstwo wykorzystało jego renomę i chce ochrony należącego do siebie znaku towarowego.

Rolls-Royce dla wybranych 

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ABC Firmy
Dane przedsiębiorcy w CEIDG. Kolejny organ ma wątpliwości
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
ABC Firmy
Spółka ukarana za błędne rozumowanie. Poszło o tajemnicę lekarską i RODO
ABC Firmy
Jak liczyć przedawnienie roszczeń wekslowych? Sąd Najwyższy zdecydował
ABC Firmy
Dopłata do elektrycznego samochodu. Będą zmiany w Programie „NaszEauto"
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
ABC Firmy
Cyberbezpieczeństwo z wywłaszczeniem w tle. Są wątpliwości konstytucyjne
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama