Reklama

Za porównanie patelni do Rolls-Royce’a można słono zapłacić

Firma promująca swoje patelnie słowami Gordona Ramsay'a, który określił je mianem Rolls-Royce’a w swojej kategorii, mogła narazić się na konsekwencje prawne.

Publikacja: 13.09.2023 12:14

Za porównanie patelni do Rolls-Royce’a można słono zapłacić

Foto: Adobe Stock

Reklamą firmy, której produkty słynny szef kuchni nazwał Rolls-Royce’m wśród patelni, ma zająć się sąd dla dystryktu New Jersey. Media komentują, że samochodowy gigant uznał, iż przedsiębiorstwo wykorzystało jego renomę i chce ochrony należącego do siebie znaku towarowego.

Rolls-Royce dla wybranych 

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ABC Firmy
Restrukturyzacja: nowe uprawnienia dłużników i wierzycieli
ABC Firmy
System kaucyjny coraz bliżej. Ważne informacje dla przedsiębiorców
ABC Firmy
System kaucyjny. Rzecznik przedsiębiorców pisze do premiera i ostrzega
ABC Firmy
Przedsiębiorca będzie mógł ukryć swój adres w CEIDG? Chodzi o bezpieczeństwo
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
ABC Firmy
Wkrótce nowe obowiązki środowiskowe dla tysięcy firm w Polsce
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama