Aktualizacja: 05.07.2025 18:50 Publikacja: 16.11.2022 10:54
Foto: Adobe Stock
Starosta zatwierdził projekt stałej organizacji ruchu drogi gminnej. Zmiana polegała między innymi na wprowadzeniu od skrzyżowania z jedną z ulic zakazu wjazdu samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej ponad 20 ton (znak B-5). Wprowadzenie zmiany uzasadniono wzmożonym ruchem ciągników siodłowych z naczepami i degradacją nawierzchni drogi.
Akt starosty zaskarżyło dwóch przedsiębiorców. Jeden z nich był najemcą nieruchomości wykorzystywanej w działalności polegającej na załadunku i rozładunku oraz postoju samochodów ciężarowych, w tym samochodów ciężarowych o masie powyżej 20 ton. Drugi z przedsiębiorców na nieruchomości położonej przy ulicy prowadził działalność gospodarczą polegającą na magazynowaniu pustych kontenerów transportowych przewożonych przez zespół pojazdów – ciągnik siodłowy z naczepą.
EZD to systemy do elektronicznego zarządzania dokumentacją, które przyspieszają obieg dokumentów. Jednak w wielu...
Rozszyfrowanie skrótu EZD nie budzi wśród pracowników administracji problemów – to elektroniczne zarządzanie dok...
Dla udostępniania boiska należącego do stadionu miejskiego na rzecz klubu sportowego z przeznaczeniem na trening...
Czy w razie zakupu usługi analitycznej z zagranicy jednostka budżetowa JST jest zobowiązana do poboru zryczałtow...
Odbiór szkła i papieru nie stanowi dodatkowej usługi świadczonej przez gminę, a tym samym nie jest ona uprawnion...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas