Aktualizacja: 14.06.2025 06:50 Publikacja: 16.11.2022 10:54
Foto: Adobe Stock
Starosta zatwierdził projekt stałej organizacji ruchu drogi gminnej. Zmiana polegała między innymi na wprowadzeniu od skrzyżowania z jedną z ulic zakazu wjazdu samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej ponad 20 ton (znak B-5). Wprowadzenie zmiany uzasadniono wzmożonym ruchem ciągników siodłowych z naczepami i degradacją nawierzchni drogi.
Akt starosty zaskarżyło dwóch przedsiębiorców. Jeden z nich był najemcą nieruchomości wykorzystywanej w działalności polegającej na załadunku i rozładunku oraz postoju samochodów ciężarowych, w tym samochodów ciężarowych o masie powyżej 20 ton. Drugi z przedsiębiorców na nieruchomości położonej przy ulicy prowadził działalność gospodarczą polegającą na magazynowaniu pustych kontenerów transportowych przewożonych przez zespół pojazdów – ciągnik siodłowy z naczepą.
Prawo nie nadąża za zmieniającą się rzeczywistością, można się przekonać, sięgając do ustawy o wychowaniu w trze...
Gdy do dostawy dochodzi na terenie Polski, a nabywca – organizator transportu towarów na terytorium kraju trzeci...
Cele związane z ograniczeniem nadmiernej dostępności alkoholu, zwłaszcza dla młodzieży, nie są tylko postulatami...
Miejskie lasy to nie przeszkoda. To infrastruktura przyszłości, której znaczenie dopiero zaczynamy naprawdę doce...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Doręczenie uwierzytelnionej kopii decyzji administracyjnej – potwierdzonej za zgodność z oryginałem – może być r...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas