Aktualizacja: 05.10.2019 12:21 Publikacja: 03.10.2019 11:52
Foto: 123RF
Władysław C. nabył w grudniu 2014 roku fabrycznie nowy samochód. Zapłacił za niego 88 tys. zł. Od początku jego użytkowania zgłaszał sprzedawcy wadliwe działanie silnika, w którym stale utrzymywał się znacznie ponad dopuszczony technicznie zakres poziomu oleju. Spółka, która sprzedała auto w trakcie przeglądów technicznych potwierdzała tego typu wadliwość, jednakże nie potrafiła wskazać przyczyn zjawiska ani usunąć wady. W lutym 2016 roku Władysław C. wezwał firmę do doprowadzenia samochodu do zgodności z zawartą umową sprzedaży, jednakże działania podjęte przez serwis okazały się bezskuteczne. W związku z tym mężczyzna odstąpił od umowy, żądając zwrotu zapłaconej ceny.
Nie wystarczą „dobre geny” rodziców, aby dziecko z powodzeniem poprowadziło rodzinny biznes. Przekazanie firmy w...
Przygotowanie następcy do roli lidera w firmie rodzinnej należy starannie zaplanować, aby zapewnić płynne przeję...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet propozycji mających uprościć CBAM, zmniejszyć obciążenia administracyjne...
Niepewna sytuacja geopolityczna, ryzyko eskalacji konfliktów, niekonkurencyjność gospodarek UE – to czynniki, kt...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Projekty partnerskie to jedna z możliwych form realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków unijnych....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas