Aktualizacja: 04.03.2021 12:03 Publikacja: 04.03.2021 15:45
Foto: Adobe Stock
Składanie przez pracowników życzeń świątecznych klientom jest niewątpliwie kwestią wrażliwą. Z jednej strony jest to działanie powszechnie akceptowane z drugiej jednak, w szczególności ze względu na poglądy, może się spotkać z dezaprobatą klientów. Wykluczenie takiej możliwości może mieć uzasadnienie m.in. z uwagi na środowisko w jakim lub dla jakiego pracodawca wykonuje działalność. Należy mieć też na względzie, że przy okazji składania życzeń świątecznych dochodzi do przetwarzania danych osobowych klientów (w szczególności takich jak imię nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej). Dochodzi tutaj zatem do dotknięcia delikatnej materii związanej z korzystaniem z danych klienta. Sam proces składania życzeń nie zwalnia administratora z wywiązywania się z obowiązków wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych (RODO). Wymaga to zatem szczególnej uwagi pracodawcy, aby składając życzenia nie doprowadzić do naruszenia przepisów, narażając się w konsekwencji na negatywne skutki.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas