Aktualizacja: 09.06.2025 06:35 Publikacja: 22.12.2022 20:00
Foto: AdobeStock
Marketing operujący oznaczeniami oddziaływującymi na różne zmysły widać, czuć i słychać na każdym kroku. To także ogromny rynek, który napotyka na problem z ochroną prawną niekonwencjonalnych oznaczeń a zatem innych niż znaki słowne, graficzne czy słowno-graficzne. Takie oznaczenia to między innymi znaki pozycyjne, przestrzenne, kolor lub kombinacja kolorów, dźwięk, ruch, znak multimedialny czy holograficzny, znaki zapachowe czy smakowe.
Sprawozdania finansowe sporządza się wyłącznie w formie elektronicznej. Jak zatem złożyć je w Rejestrze Fundacji...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Fundacje rodzinne, które zakończyły rok obrotowy z końcem 2024 roku, do 30 czerwca br. muszą zatwierdzić i zgłos...
Czy ideę local content, czyli preferowanie krajowych przedsiębiorstw, można pogodzić z podstawowymi zasadami udz...
Wystąpienie zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, które może wpłynąć na realizacj...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) rozstrzygnął, czy regulacje dyrektywy lekowej (2001/83/WE) w z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas