Aktualizacja: 13.06.2025 17:54 Publikacja: 22.12.2022 20:00
Foto: AdobeStock
Marketing operujący oznaczeniami oddziaływującymi na różne zmysły widać, czuć i słychać na każdym kroku. To także ogromny rynek, który napotyka na problem z ochroną prawną niekonwencjonalnych oznaczeń a zatem innych niż znaki słowne, graficzne czy słowno-graficzne. Takie oznaczenia to między innymi znaki pozycyjne, przestrzenne, kolor lub kombinacja kolorów, dźwięk, ruch, znak multimedialny czy holograficzny, znaki zapachowe czy smakowe.
Przedsiębiorcy od lat skarżą się na długotrwałe procedury w urzędach konsularnych i wojewódzkich związane z zatr...
1 czerwca 2025 roku weszły w życie nowe regulacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Ich celem jest u...
Spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym z początkiem kwietnia weszły w okres spra...
Wynagrodzenie z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy najmu stanowi wydatek, który przedsiębiorca będzie mógł...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Ostateczny termin na zatwierdzenie sprawozdania dla większości fundacji rodzinnych mija 30 czerwca. Niezgłoszeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas