Reklama

Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Najskuteczniejszą drogą dotarcia do potencjalnego klienta jest dzisiaj internet i wyszukiwarki internetowe. By osiągnąć ten cel przedsiębiorcy wykorzystują tzw. linki sponsorowane, będące jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Czy zawsze takie działanie jest zgodne z prawem?

Publikacja: 08.07.2021 16:15

Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Foto: Adobe Stock

Najbardziej znaną i popularną wyszukiwarką w sieci jest Google. To za jej pośrednictwem internauci najczęściej wyszukują m.in. interesując ych ich towarów i usług. Gdy internauta wpisuje do wyszukiwarki Google przynajmniej jedno hasło, wyszukiwarka ta wyświetla strony, które wydają się najlepiej odpowiadać temu, w kolejności malejącej trafności. Są to tak zwane naturalne rezultaty wyszukiwania.

Wybór słów kluczowych

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Świąteczne zakupy z AI. Uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama