Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Najskuteczniejszą drogą dotarcia do potencjalnego klienta jest dzisiaj internet i wyszukiwarki internetowe. By osiągnąć ten cel przedsiębiorcy wykorzystują tzw. linki sponsorowane, będące jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Czy zawsze takie działanie jest zgodne z prawem?

Publikacja: 08.07.2021 16:15

Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Foto: Adobe Stock

Najbardziej znaną i popularną wyszukiwarką w sieci jest Google. To za jej pośrednictwem internauci najczęściej wyszukują m.in. interesując ych ich towarów i usług. Gdy internauta wpisuje do wyszukiwarki Google przynajmniej jedno hasło, wyszukiwarka ta wyświetla strony, które wydają się najlepiej odpowiadać temu, w kolejności malejącej trafności. Są to tak zwane naturalne rezultaty wyszukiwania.

Wybór słów kluczowych

Pozostało 96% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Teresa Siudem: Jesteś podwykonawcą? Zadbaj o swoje interesy
Biznes
Podwykonawca został bez zapłaty. Mógł tego uniknąć
Biznes
Czy fundacja w Liechtensteinie ochroni majątek przed egzekucją?
Biznes
Wezwania i oferty nabycia akcji spółki publicznej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Zarządzanie łańcuchami dostaw – nowe wyzwania dla firm