Reklama

Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Najskuteczniejszą drogą dotarcia do potencjalnego klienta jest dzisiaj internet i wyszukiwarki internetowe. By osiągnąć ten cel przedsiębiorcy wykorzystują tzw. linki sponsorowane, będące jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Czy zawsze takie działanie jest zgodne z prawem?

Publikacja: 08.07.2021 16:15

Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej

Foto: Adobe Stock

Najbardziej znaną i popularną wyszukiwarką w sieci jest Google. To za jej pośrednictwem internauci najczęściej wyszukują m.in. interesując ych ich towarów i usług. Gdy internauta wpisuje do wyszukiwarki Google przynajmniej jedno hasło, wyszukiwarka ta wyświetla strony, które wydają się najlepiej odpowiadać temu, w kolejności malejącej trafności. Są to tak zwane naturalne rezultaty wyszukiwania.

Wybór słów kluczowych

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kto odpowiada za compliance w spółce?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Kiedy umowa zlecenia to umowa o pracę?
Biznes
Zasoby w systemie compliance jako miara należytej staranności zarządu
Biznes
AI w biznesie: kto odpowiada za błędy sztucznej inteligencji?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Skutki nieuzyskania absolutorium przez członka zarządu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama