Reklama

Było zapotrzebowanie na pomoc dla niewypłacalnych konsumentów

Tym co wielu osobom uniemożliwiało ogłoszenie upadłości przed zmianami przepisów był wymóg posiadania majątku – twierdzą Filip Kozik i Justyna Nowak-Trojanowska.

Publikacja: 24.10.2019 15:30

Było zapotrzebowanie na pomoc dla niewypłacalnych konsumentów

Foto: Adobe Stock

Co Państwa skłoniło do tego, aby świadczyć usługi na gruncie prawa upadłościowego?

Justyna Nowak-Trojanowska: Przyczyna takiej decyzji wynikała z rynkowego zapotrzebowania na tego typu usługi. Wraz z dwiema nowelizacjami, które miały miejsce pod koniec 2014 i na początku 2016 roku, popyt na tego typu usługi znacznie wzrósł. Tendencja ta była szczególnie wyraźna wśród niewypłacalnych konsumentów, dla których szansa na uzyskanie oddłużenia stała się nieporównywalnie większa.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Dobra umowa to podstawa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Jak chronić prawa wspólnika mniejszościowego w spółce z o.o.
Biznes
Zarząd odpowie za działania na szkodę spółki
Biznes
HR Compliance to filar bezpiecznej firmy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Czy można restrukturyzować „wierzytelności śmieciowe”
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama
Reklama