Proekologiczna firma ma lepszy wizerunek u konsumentów i potencjalnych pracowników

Biznes na całym świecie odczuwa rosnącą presję, aby do swojej działalności wprowadzać rozwiązania proekologiczne. Coraz częściej nie są to postulaty konsumentów, którzy odwracają się od firm szkodzących środowisku, lecz również pracowników i kandydatów do pracy.

Publikacja: 12.12.2019 16:15

Proekologiczna firma ma lepszy wizerunek u konsumentów i potencjalnych pracowników

Foto: Adobe Stock

Wiele firm wprowadziło już rozwiązania, dzięki którym zyskały miano zrównoważonych biznesów, wrażliwych na kwestie ekologiczne i etyczne. Podejście proekologiczne to możliwość ograniczenia kosztów działalności firmy – wydatków związanych z zakupem energii, wyposażenia biur oraz odprowadzaniem ścieków. Organizacje coraz częściej poszukują przestrzeni biurowej w budynkach umożliwiających nie tylko zaawansowaną segregację śmieci, ale również wykorzystują energię słoneczną i naturalne światło dzienne, oszczędzają zużycie wody i dopasowują tryb pracy klimatyzacji do aktualnego wykorzystania danej przestrzeni.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Jakie mogą być skutki wieloletniego wyłączenia zysku od podziału
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Czy AI zastąpi księgowych
Biznes
Byli przedsiębiorcy chętniej ogłaszają upadłość konsumencką
Biznes
Wyłączenie składnika mienia z masy upadłości – przesłanki, procedury, skutki
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes
Zbliża się termin złożenia deklaracji PON
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście