Reklama

Proekologiczna firma ma lepszy wizerunek u konsumentów i potencjalnych pracowników

Biznes na całym świecie odczuwa rosnącą presję, aby do swojej działalności wprowadzać rozwiązania proekologiczne. Coraz częściej nie są to postulaty konsumentów, którzy odwracają się od firm szkodzących środowisku, lecz również pracowników i kandydatów do pracy.

Publikacja: 12.12.2019 16:15

Proekologiczna firma ma lepszy wizerunek u konsumentów i potencjalnych pracowników

Foto: Adobe Stock

Wiele firm wprowadziło już rozwiązania, dzięki którym zyskały miano zrównoważonych biznesów, wrażliwych na kwestie ekologiczne i etyczne. Podejście proekologiczne to możliwość ograniczenia kosztów działalności firmy – wydatków związanych z zakupem energii, wyposażenia biur oraz odprowadzaniem ścieków. Organizacje coraz częściej poszukują przestrzeni biurowej w budynkach umożliwiających nie tylko zaawansowaną segregację śmieci, ale również wykorzystują energię słoneczną i naturalne światło dzienne, oszczędzają zużycie wody i dopasowują tryb pracy klimatyzacji do aktualnego wykorzystania danej przestrzeni.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama