Reklama
Rozwiń

Proekologiczna firma ma lepszy wizerunek u konsumentów i potencjalnych pracowników

Biznes na całym świecie odczuwa rosnącą presję, aby do swojej działalności wprowadzać rozwiązania proekologiczne. Coraz częściej nie są to postulaty konsumentów, którzy odwracają się od firm szkodzących środowisku, lecz również pracowników i kandydatów do pracy.

Publikacja: 12.12.2019 16:15

Proekologiczna firma ma lepszy wizerunek u konsumentów i potencjalnych pracowników

Foto: Adobe Stock

Wiele firm wprowadziło już rozwiązania, dzięki którym zyskały miano zrównoważonych biznesów, wrażliwych na kwestie ekologiczne i etyczne. Podejście proekologiczne to możliwość ograniczenia kosztów działalności firmy – wydatków związanych z zakupem energii, wyposażenia biur oraz odprowadzaniem ścieków. Organizacje coraz częściej poszukują przestrzeni biurowej w budynkach umożliwiających nie tylko zaawansowaną segregację śmieci, ale również wykorzystują energię słoneczną i naturalne światło dzienne, oszczędzają zużycie wody i dopasowują tryb pracy klimatyzacji do aktualnego wykorzystania danej przestrzeni.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Biznes
Pozbawienie wspólnika prawa do reprezentacji spółki jawnej
Biznes
Teresa Siudem: Pieczątki odchodzą do lamusa
Biznes
Łatwiejsze zawieranie umów leasingu. Zmiany wchodzą w życie
Biznes
Deregulacja - ułatwienia dla biznesu wchodzą w życie
Biznes
Ferrari wygrywa przed Sądem UE udowadniając rzeczywiste używanie znaku Testarossa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama