Reklama

Firmy, które słuchają, osiągają więcej. Wartościowy dialog z interesariuszami

Żadna firma nie działa w próżni, a gruntowna znajomość otoczenia, uważność na jego potrzeby oraz identyfikacja i zrozumienie wpływu organizacji są punktem wyjścia do podejmowania odpowiedzialnych działań.

Publikacja: 28.08.2025 10:54

Firmy, które słuchają, osiągają więcej. Wartościowy dialog z interesariuszami

Kobiety w biurze

Foto: Adobe Stock

Dlatego identyfikacja interesariuszy firmy i regularnie prowadzony z nimi dialog to podstawa zrównoważonej transformacji.

Regularność kluczem do sukcesu

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Etyka plug-and- -play w świecie zielonych portfeli
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
ESG w praktyce
Kultura organizacyjna: kluczowy kontekst, który decyduje o sile ESG
ESG w praktyce
Firmy w lesie z regulacją o wylesianiu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
ESG w praktyce
Raportowanie ESG a dojrzałość zarządcza organizacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama
Reklama