Reklama

Firmy, które słuchają, osiągają więcej. Wartościowy dialog z interesariuszami

Żadna firma nie działa w próżni, a gruntowna znajomość otoczenia, uważność na jego potrzeby oraz identyfikacja i zrozumienie wpływu organizacji są punktem wyjścia do podejmowania odpowiedzialnych działań.

Publikacja: 28.08.2025 10:54

Firmy, które słuchają, osiągają więcej. Wartościowy dialog z interesariuszami

Kobiety w biurze

Foto: Adobe Stock

Dlatego identyfikacja interesariuszy firmy i regularnie prowadzony z nimi dialog to podstawa zrównoważonej transformacji.

Regularność kluczem do sukcesu

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Losowe losy raportowania ESG
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
ESG w praktyce
Numerologia to nie analiza
ESG w praktyce
Regulacje ESG na celowniku. Obciążenie czy motor wzrostu?
ESG w praktyce
Między literą prawa a realną ochroną
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
ESG w praktyce
Matura z ESG. Egzamin złożony, ale czy zdany?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama