Reklama

Firmy, które słuchają, osiągają więcej. Wartościowy dialog z interesariuszami

Żadna firma nie działa w próżni, a gruntowna znajomość otoczenia, uważność na jego potrzeby oraz identyfikacja i zrozumienie wpływu organizacji są punktem wyjścia do podejmowania odpowiedzialnych działań.

Publikacja: 28.08.2025 10:54

Firmy, które słuchają, osiągają więcej. Wartościowy dialog z interesariuszami

Kobiety w biurze

Foto: Adobe Stock

Dlatego identyfikacja interesariuszy firmy i regularnie prowadzony z nimi dialog to podstawa zrównoważonej transformacji.

Regularność kluczem do sukcesu

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Greenhushing – czy cisza może być głośniejsza niż słowa
ESG w praktyce
Coraz węższy krąg raportujących ESG
ESG w praktyce
ESPR - promocja produktów cyrkularnych
ESG w praktyce
Dobrostan to filar społeczny
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
ESG w praktyce
Negatywne skutki dyrektywy „Stop the Clock”
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama