Reklama

Branże HoReCa, rekreacyjna i kulturalna z kolejną szansą na wsparcie z KPO

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza drugi nabór wniosków o wsparcie z KPO dla przedsiębiorców z branży hotelarskiej, gastronomii, a także turystyki, rekreacji i kultury, którzy chcą rozszerzyć lub zmienić profil dotychczasowej działalności.

Publikacja: 26.06.2024 12:15

Branże HoReCa, rekreacyjna i kulturalna z kolejną szansą na wsparcie z KPO

Foto: Adobe Stock

dgk

Jak przypomina w „Rzeczpospolitej” Piotr Skwirowski, pierwszy nabór zakończył się kilka dni temu, a już  od 18 lipca przedsiębiorcy, którzy nie zdążyli wziąć w nim udziału, będą mieli drugą szansę. PARP poinformowała, że w pierwszym naborze wpłynęło do niej 5285 wniosków o dofinansowanie, ale uznała, że to za mało.

Konkurs przeznaczony jest dla  mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, które musiały się zmierzyć z niespodziewanymi ograniczeniami w pandemii Covid-19. Celem jest sfinansowanie projektów inwestycyjnych, które pozwolą zdywersyfikować działalność, zmodernizować infrastrukturę i wprowadzić nowe technologie do firm z branży. To ma pozwolić firmom ustabilizować ich sytuację, stawić czoła wyzwaniom rynkowym, zwiększyć odporność na kryzysy oraz zapewnić  dalszy rozwój.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Finanse
Zadłużenie spółek giełdowych wzrosło niemal 2,5-krotnie
Finanse
Cyfryzację firmy można przeprowadzić bez wkładu własnego
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Finanse
Granty na Eurogranty – PARP uruchamia nowy nabór
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama