Reklama

Tylko niecałe trzy tygodnie na zgłoszenia Polskiego Produktu Przyszłości

Sto tysięcy złotych otrzyma zwycięzca konkursu na Polski Produkt Przyszłości. Pierwszy raz uczestnicy rywalizują o nagrodę pieniężną, a nie o grant.

Publikacja: 10.09.2019 11:44

Tylko niecałe trzy tygodnie na zgłoszenia Polskiego Produktu Przyszłości

Foto: Źródło: PARP

Konkurs ma promować innowacyjne wyroby i technologie opracowane w Polsce. – Jeśli posiadasz produkt, który dzięki swojej innowacyjności ma szansę zaistnieć na globalnym rynku, weź udział w XXII edycji konkursu Polski Produkt Przyszłości – piszą organizatorzy, którymi są Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) i Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR).

Zgłaszać mogą się uczelnie, instytuty naukowe i badawcze, a także firmy działające w Polsce. Zgłaszane do rywalizacji produkty, wyroby lub technologie nie muszą być nawet wdrożone. Te, które nie trafiły jeszcze na rynek, mają być doprowadzone co najmniej do etapu prac wdrożeniowych, a produkty gotowe mogą być wdrożone maksymalnie 24 miesiące przed złożeniem wniosku konkursowego. Zgłaszający musi posiadać do produktu autorskie prawa majątkowe, patentowe lub inne prawa własności intelektualnej.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Specustawa wspomoże inwestycje. Rząd posłuchał ekspertów "Rzeczpospolitej"
Inwestycje
Deregulacja: będzie milcząca zgoda na drobne prace przy zabytkach
Inwestycje
Rzeczywistość wymusza zmiany. Projekt ustawy o kryptowalutach już na finiszu
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama