Reklama

Zabezpieczyliśmy wszystkie kluczowe aktywności

Wpływ pandemii widać we wszystkich obszarach naszej działalności. Jednak szybkie działania przełożyły się pozytywnie na sytuację w firmie – mówi Witalis Korecki, general manager UMC Poland.

Publikacja: 30.08.2020 10:05

Zabezpieczyliśmy wszystkie kluczowe aktywności

Foto: Witalis Korecki, general manager w UMC Poland.

UMC Poland to przykład firmy, która z sukcesem działa na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku elektroniki użytkowej. Jakie są wasze główne obszary działania?

Nasze główne obszary działania to produkcja i sprzedaż telewizorów Sharp, Blaupunkt oraz marek własnych na potrzeby dużych sieci handlowych. Zajmujemy się również dystrybucją małych artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu audio, a także obsługą posprzedażową wspomnianych produktów. Dzięki wykwalifikowanej kadrze pracowników z powodzeniem prowadzimy unikalną na skalę Europy działalność związaną z naprawami i serwisem telewizorów oraz naprawami paneli LCD i m.in. ten obszar działalności wyróżnia nas na tle konkurencji.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Specustawa wspomoże inwestycje. Rząd posłuchał ekspertów "Rzeczpospolitej"
Inwestycje
Deregulacja: będzie milcząca zgoda na drobne prace przy zabytkach
Inwestycje
Rzeczywistość wymusza zmiany. Projekt ustawy o kryptowalutach już na finiszu
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama