Aktualizacja: 19.04.2025 21:44 Publikacja: 30.08.2020 10:05
Foto: Witalis Korecki, general manager w UMC Poland.
UMC Poland to przykład firmy, która z sukcesem działa na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku elektroniki użytkowej. Jakie są wasze główne obszary działania?
Nasze główne obszary działania to produkcja i sprzedaż telewizorów Sharp, Blaupunkt oraz marek własnych na potrzeby dużych sieci handlowych. Zajmujemy się również dystrybucją małych artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu audio, a także obsługą posprzedażową wspomnianych produktów. Dzięki wykwalifikowanej kadrze pracowników z powodzeniem prowadzimy unikalną na skalę Europy działalność związaną z naprawami i serwisem telewizorów oraz naprawami paneli LCD i m.in. ten obszar działalności wyróżnia nas na tle konkurencji.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas