Zabezpieczyliśmy wszystkie kluczowe aktywności

Wpływ pandemii widać we wszystkich obszarach naszej działalności. Jednak szybkie działania przełożyły się pozytywnie na sytuację w firmie – mówi Witalis Korecki, general manager UMC Poland.

Publikacja: 30.08.2020 10:05

Zabezpieczyliśmy wszystkie kluczowe aktywności

Foto: Witalis Korecki, general manager w UMC Poland.

UMC Poland to przykład firmy, która z sukcesem działa na bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku elektroniki użytkowej. Jakie są wasze główne obszary działania?

Nasze główne obszary działania to produkcja i sprzedaż telewizorów Sharp, Blaupunkt oraz marek własnych na potrzeby dużych sieci handlowych. Zajmujemy się również dystrybucją małych artykułów gospodarstwa domowego, sprzętu audio, a także obsługą posprzedażową wspomnianych produktów. Dzięki wykwalifikowanej kadrze pracowników z powodzeniem prowadzimy unikalną na skalę Europy działalność związaną z naprawami i serwisem telewizorów oraz naprawami paneli LCD i m.in. ten obszar działalności wyróżnia nas na tle konkurencji.

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?
Materiał Promocyjny
Jakich benefitów pracownicy pragną najbardziej?
Materiał Partnera
Wskaźnik Zdrowia Organizacji docenia Wartę
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Materiał Promocyjny
Jakie są korzyści z posiadania Mapy Drogowej Cyfrowej Transformacji?