Aktualizacja: 19.04.2025 21:54 Publikacja: 10.11.2020 15:43
Foto: E-sklep to jeden z kanałów sprzedaży. Źródło: Adobe Stock
Brzmi to paradoksalnie, jednak to prawda. Otwarcie własnego e-sklepu to tylko jeden z wielu dostępnych modeli biznesowych. W dodatku niezbyt efektywny, jeżeli nie mamy pomysłu na to, jak mają do niego trafić potencjalni klienci. Istnieje duże ryzyko, że taki sklep będzie funkcjonował na peryferiach internetu i bez ogromnych nakładów na promocję nie trafi do niego nikt. W najlepszym wypadku, przypadkowo będzie go odwiedzać kilka osób dziennie.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas