Usłysz pracowników. Dlaczego biznes musi inwestować w komunikację wewnętrzną?

Czy w dobie powszechnych cięć kosztów, niepewnej jesieni, a także potencjalnego powrotu obostrzeń sanitarnych inwestowanie w komunikację w ramach organizacji ma jeszcze jakikolwiek sens?

Publikacja: 26.09.2021 13:06

Employer branding wykonywany przez poszczególnych specjalistów w ramach organizacji mija się z celem

Employer branding wykonywany przez poszczególnych specjalistów w ramach organizacji mija się z celem – jest nienaturalny, często wymuszony i po prostu nieskuteczny.

Foto: Adobe Stock

Jak najbardziej, a pogłębiona więź z pracownikami oraz wizerunek pracodawcy w oczach struktur firmy to kapitał, który przyniesie ogromną stopę zwrotu nie tylko dużym korporacjom, ale również segmentowi MŚP.

Pracownicy w czasie pandemii

Pozostało 97% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Inwestycje
Glov – polska marka, która zawojowała świat
Prawo w firmie
To już katastrofa. Czekają nas dwa razy większe braki programistów
Prawo w firmie
Pracownicy spoza UE ciągną głównie do Polski. Czas na Białorusinów
Prawo w firmie
Księgowość po nowemu, czyli robo-księgowa wkracza do firm
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Prawo w firmie
Zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami i składkami ZUS
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska