Aktualizacja: 20.04.2025 01:57 Publikacja: 26.09.2021 13:06
Employer branding wykonywany przez poszczególnych specjalistów w ramach organizacji mija się z celem – jest nienaturalny, często wymuszony i po prostu nieskuteczny.
Foto: Adobe Stock
Jak najbardziej, a pogłębiona więź z pracownikami oraz wizerunek pracodawcy w oczach struktur firmy to kapitał, który przyniesie ogromną stopę zwrotu nie tylko dużym korporacjom, ale również segmentowi MŚP.
Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg n...
Nie od dziś wiadomo, że stanowiska technologiczne należą do jednych z najtrudniejszych do obsadzenia. Jednak pan...
W I połowie br. do ewidencji urzędów pracy wpisano 998 tys. oświadczeń o zatrudnieniu pracowników ze Wschodu. A...
Niemal dwie trzecie polskich firm zleca prowadzenie księgowości zewnętrznym biurom rachunkowym. Pozwala to m.in....
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zaświadczenie o niezaleganiu lub stwierdzeniu stanu zaległości w podatkach jest dokumentem wystawianym przez urz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas