Aktualizacja: 08.09.2021 07:54 Publikacja: 08.09.2021 14:11
Foto: Adobe Stock
- Nasza spółka produkuje niszowy sprzęt elektroniczny. Zatrudniamy pracowników z terenu całego województwa. Ryzyko zakażeń COVID znowu rośnie, dlatego zarząd chce umożliwić pracownikom dojazdy własnymi pojazdami i zrekompensować im ten wydatek. Będzie to np. dodatek paliwowy w wysokości 2 zł za każdy przejechany kilometr, przysługujący pracownikom mieszkającym ponad 15 kilometrów do firmy. Czy ten przychód podlega wyłączeniu z podstawy składek jako zwrot kosztów dojazdu?
W biurowcach nie gasi się już światła o 23:00. Praca po godzinach przeniosła się do domów.
Praca w dni wolne jest ściśle uregulowana i powinna być zrekompensowana. Pracodawca, który tego nie dopilnuje, m...
W tym roku 3 maja wypada w sobotę. Kiedy pracownikowi należy się wolne?
Częstym przedmiotem sporów z ZUS jest wysokość wynagrodzenia ustalonego przez strony w umowie o pracę. W razie z...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na co zwrócić uwagę, by umowa podpisana z samozatrudnionym była zgodna z prawem? Błąd może pociągnąć za sobą kon...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas