Aktualizacja: 19.06.2025 22:57 Publikacja: 20.07.2023 07:12
Foto: Adobe Stock
Często polegamy na powszechnym, błędnym przekonaniu, że wykonując dwie lub więcej czynności jednocześnie zwiększamy naszą efektywność i wykonujemy więcej zadań w tym samym czasie. Jednak prawda jest taka, że nie jest to możliwe. Zamiast wykonywać zadania efektywnie, przeskakujemy między czynnościami. Za każdym razem, gdy dokonujemy zmiany, tracimy czas i energię na przełączanie się, a wydajność spada. W praktyce wykonywanie wielu zadań jednocześnie prowadzi do odwrotnych skutków niż oczekiwane – wzrasta tendencja do popełniania błędów, zapominania oraz zwiększa się ryzyko dla naszego bezpieczeństwa.
Sezon urlopowy to często wyzwanie dla działów kadr. Ustalenie planu urlopów tak, by zachować ciągłość pracy, byw...
Aby ruchomy rozkład czasu pracy stanowił realny benefit, pracodawcy powinni ustalić przedział godzin, w jakim pr...
Pracodawca nie może wysłać pracownika na urlop wypoczynkowy wbrew jego woli. Wyjątki są nieliczne i ściśle okreś...
Odwołanie z urlopu może być kosztowne. Firma, która coroczne uzgodnienia dotyczące terminów urlopów traktuje jak...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do 10. lipca związki zawodowe powinny przekazać pracodawcy informację o liczbie swoich członków. Od tego zależą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas