Aktualizacja: 10.07.2025 07:35 Publikacja: 18.01.2024 02:00
Foto: AdobeStock
Sztuczna inteligencja (AI) otacza nas praktycznie z każdej strony. Można powiedzieć, że znajdujemy się dopiero na początku technologicznej ery. Ale czy jesteśmy gotowi na konsekwencje decyzji podejmowanych przez algorytm? Jak świat technologii i decyzje podejmowane przez sztuczną inteligencję wpływają na odpowiedzialność pracodawców? Czy era technologiczna zmieniła zasady gry dla liderów biznesu?
W miarę postępu technologicznego sztuczna inteligencja zyskuje zdolność do podejmowania coraz bardziej złożonych decyzji w miejscu pracy. Staje się nieodłącznym partnerem w procesie decyzyjnym od automatyzacji rutynowych zadań po zaawansowane analizy danych.
Granica między tym, co stanowi wykonywanie zwykłych obowiązków pracowniczych a podróżą służbową, bywa płynna.
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Uczniowie w wakacje mogą pracować. Należy jednak pamiętać o specjalnych wymogach związanych z zatrudnieniem osób...
Gdy pracownik wyrządził szkodę swemu pracodawcy, nie zawsze konieczne jest dochodzenie zapłaty odszkodowania prz...
Zmiany formy organizacyjnej pracodawców, przejęcia i łączenia spółek skutkują tym, że pracownik może mieć możliw...
Tylko podróż służbowa spełniająca warunki z kodeksu pracy pozwala na wypłatę diet oraz zwrotu kosztów z zastosow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas