Reklama

Ruszyła czwarta edycja Programu Handlu Zagranicznego

Przedsiębiorcy z sektora małych i średnich firm, ale też przedstawiciele większych przedsiębiorstw tzw. mid-caps mogą dowiedzieć się więcej o rynkach: francuskim, włoskim i emirackim, w przypadku tego ostatniego w powiązaniu ze światową wystawą EXPO 2020.

Publikacja: 18.09.2019 23:37

Ruszyła czwarta edycja Programu Handlu Zagranicznego

Foto: firma.rp.pl

Program Handlu Zagranicznego (PHZ) to wspólna proeksportowa inicjatywa Banku BNP Paribas Polska, Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) i wywiadowni gospodarczej Bisnode organizowana od wiosny 2018 r. Przedsięwzięcie, którego patronem medialnym jest dziennik „Rzeczpospolita” ma na celu zachęcenie kolejnych polskich przedsiębiorców (z Polski eksportuje tylko ok. 17 tys. firm), szczególnie tych z sektora MŚP, do eksportu i inwestycyjnej ekspansji zagranicznej. Rocznie odbywają się dwie edycje programu, wiosenna i jesienna. Dziś, 18 września 2019 r., ruszyła czwarta już edycja PHZ.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama