Aktualizacja: 29.06.2025 06:46 Publikacja: 16.05.2019 16:54
W spotkaniu brał udział m.in. Aldo Amati, ambasador Włoch w Polsce (pierwszy z lewej)
Foto: materiały prasowe
O rynku włoskim jako szansie na dalsze zwiększanie naszego eksportu dyskutowano w Gdańsku podczas pierwszego wydarzenia otwierającego trzecią edycję Programu Handlu Zagranicznego (PHZ). To wspólne przedsięwzięcie proeksportowe realizowane przez BNP Paribas Bank Polska, KUKE i wywiadownię gospodarczą Bisnode, któremu patronuje „Rzeczpospolita”.
Program ma na celu zachęcić polskie firmy zarówno te z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak i nieco większe (tzw. mid caps) do eksportu i ekspansji zagranicznej. Trzecia edycja PHZ poświęcona jest jednocześnie trzem rynkom europejskim: Włochom, Francji i Belgii. W Gdańsku mówiono o pierwszym z tych krajów.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas