E-handel wychodzi poza kraj

Rusza kolejna, siódma już edycja Programu Handlu Zagranicznego. Podczas trzech najbliższych wydarzeń eksperci i przedsiębiorcy przeanalizują sprzedaż polskich produktów za granicę w formule e-commerce w Europie i Chinach.

Publikacja: 11.05.2021 15:58

E-handel wychodzi poza kraj

Foto: E-commerce cross border to temat 7. już edycji Programu Handlu Zagranicznego. Źródło: Adobe Stock

Program Handlu Zagranicznego (PHZ) jest realizowany od 2018 r. w trybie dwóch edycji rocznie (wiosennej i jesiennej). To wspólna inicjatywa pięciu podmiotów zainteresowanych wsparciem polskiego eksportu. Głównym organizatorem PHZ jest Bank BNP Paribas.

– Jako największy bank w strefie euro oraz jedna z trzech światowych grup finansowych najmocniej wspierających globalny handel czujemy się niejako w obowiązku pomagać polskim eksporterom i inspirować ich do zainteresowania się nowymi rynkami sprzedaży – mówi Piotr Jabłoński, dyrektor departamentu finansowania handlu w BNP Paribas.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama