Aktualizacja: 20.08.2021 19:29 Publikacja: 21.08.2021 16:30
Foto: Adobe Stock
Co zrobić ze znakami towarowymi, które z powodu zmiany strategii marketingowej nie są już w firmie potrzebne? Wykreślić z ewidencji, a stratę z ich likwidacji rozliczyć w podatkowych kosztach. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 28 lipca 2021 r. (0111-KDIB2-1.4010.233. 2021.1.BJ).
Wystąpiła o nią spółka z o.o., która jest członkiem grupy kapitałowej produkującej meble. Zajmuje się kontrolą i zarządzaniem marką oraz znakami towarowymi, a także ochroną praw własności intelektualnej należących do grupy. Świadczy też usługi marketingowe i promocyjne, prowadzi również działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Aby wesprzeć wybraną organizację, wystarczy wpisać w zeznaniu podatkowym jej numer KRS i określić kwotę, jaką ch...
Do podstawy opodatkowania podatkiem od towarów i usług wlicza się również inne podatki, takie jak podatek dochod...
Spółki mogą zaliczyć do kosztów podatkowych CIT hipotetyczne koszty pozyskania kapitału zewnętrznego, jeśli źród...
Aby ustalić zobowiązanie podatkowe PIT za 2024 r., konieczne może być skorygowanie przychodów i kosztów podatkow...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Utrata przez aktywa zdolności do generowania korzyści ekonomicznych wymaga dokonania odpisu aktualizującego wart...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas