Aktualizacja: 20.08.2021 19:29 Publikacja: 21.08.2021 16:30
Foto: Adobe Stock
Co zrobić ze znakami towarowymi, które z powodu zmiany strategii marketingowej nie są już w firmie potrzebne? Wykreślić z ewidencji, a stratę z ich likwidacji rozliczyć w podatkowych kosztach. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 28 lipca 2021 r. (0111-KDIB2-1.4010.233. 2021.1.BJ).
Wystąpiła o nią spółka z o.o., która jest członkiem grupy kapitałowej produkującej meble. Zajmuje się kontrolą i zarządzaniem marką oraz znakami towarowymi, a także ochroną praw własności intelektualnej należących do grupy. Świadczy też usługi marketingowe i promocyjne, prowadzi również działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Przedsiębiorca, który wykorzystuje w swojej działalności żaglówki, kajaki czy domki kempingowe udostępniane klie...
Branża e-commerce staje przed jedną z najpoważniejszych zmian w swojej historii. Obowiązkowy Krajowy System e-Fa...
Choć po zmianach z ostatnich lat spółki komandytowe nie są już tak atrakcyjne podatkowo jak wcześniej, to jednak...
Środki trwałe takie jak np. żaglówki, łodzie motorowe, rowery wodne, skutery śnieżne, sanki czy narty, należy am...
Firmy, które prowadzą rachunkowość wg MSSF, zamiast rozpoznawać straty kredytowe dopiero w momencie wystąpienia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas