Aktualizacja: 20.08.2021 19:29 Publikacja: 21.08.2021 16:30
Foto: Adobe Stock
Co zrobić ze znakami towarowymi, które z powodu zmiany strategii marketingowej nie są już w firmie potrzebne? Wykreślić z ewidencji, a stratę z ich likwidacji rozliczyć w podatkowych kosztach. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 28 lipca 2021 r. (0111-KDIB2-1.4010.233. 2021.1.BJ).
Wystąpiła o nią spółka z o.o., która jest członkiem grupy kapitałowej produkującej meble. Zajmuje się kontrolą i zarządzaniem marką oraz znakami towarowymi, a także ochroną praw własności intelektualnej należących do grupy. Świadczy też usługi marketingowe i promocyjne, prowadzi również działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Dzień wolności podatkowej przypada w tym roku 29 czerwca – dzień później niż rok temu. Od przyszłego tygodnia pr...
Niematerialny charakter usług takich jak doradztwo czy marketing sprawia, że istnieje ryzyko zakwestionowania pr...
Działania promocyjne i reklamowe prowadzone przez przedsiębiorców mogą polegać na wydaniu potencjalnym klientom...
Zasady wyceny i ujmowania biologicznych aktywów trwałych i obrotowych, niebiologicznych produktów rolniczych ora...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Zdaniem fiskusa w przypadku inwestowania w obligacje przychodem pasywnym jest kwota wykupu obligacji przez emite...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas