Aktualizacja: 20.04.2025 01:54 Publikacja: 16.10.2022 10:00
Foto: Adobe Stock
- Nasza firma będzie wymieniać wyposażenie biurowe na nowe. Pojawiło się w związku z tym pytanie czy w przypadku sprzedaży używanych mebli pracownikom będziemy obowiązani do instalacji kasy rejestrującej. Wyposażenie w części stanowi środki trwałe. Nie posiadamy kasy rejestrującej, gdyż standardowo w ogóle nie dokonujemy sprzedaży na rzecz konsumentów. – pyta czytelnik.
Jeżeli sprzedaż będzie dokonywana na rzecz pracowników (ale podkreślam - tylko pracowników), to będzie korzystała ze zwolnienia z kasy rejestrującej niezależnie od formy zapłaty dokonanej przez pracownika czy też udokumentowania tej sprzedaży fakturą.
Aby wesprzeć wybraną organizację, wystarczy wpisać w zeznaniu podatkowym jej numer KRS i określić kwotę, jaką ch...
Do podstawy opodatkowania podatkiem od towarów i usług wlicza się również inne podatki, takie jak podatek dochod...
Spółki mogą zaliczyć do kosztów podatkowych CIT hipotetyczne koszty pozyskania kapitału zewnętrznego, jeśli źród...
Aby ustalić zobowiązanie podatkowe PIT za 2024 r., konieczne może być skorygowanie przychodów i kosztów podatkow...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Utrata przez aktywa zdolności do generowania korzyści ekonomicznych wymaga dokonania odpisu aktualizującego wart...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas