Aktualizacja: 20.06.2025 11:38 Publikacja: 08.01.2023 14:19
Foto: Adobe Stock
W obecnych czasach pracodawcy prześcigają się w różnych formach motywacyjnych wobec swoich pracowników. Pakiety sportowo-rekreacyjne, medyczne, bony, karty przedpłacone stają się już powszechną praktyką w zakładach pracy. Ale to nie wszystko. Wśród pracodawców popularne staje się równie organizowanie różnorodnych konkursów, w których pracownicy jako laureaci mogą otrzymać nagrody (rzeczowe oraz pieniężne).
Firmy organizujące tego typu wydarzenia, powinny jednak mieć na uwadze, że z tytułu otrzymanych nagród konkursowych – po stronie zwycięzców – mogą pojawić się pewne konsekwencje podatkowe. Wszystko zależy od celu organizacji konkursu, jego charakteru, zakresu zadań związanych z jego realizacją oraz kręgu uczestników.
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas