Reklama

Do 2 stycznia trzeba poinformować o strategii podatkowej realizowanej w 2022 r.

Już po raz trzeci największe firmy w Polsce zobowiązane są do przygotowania informacji z realizowanych strategii podatkowych. Na opublikowanie informacji za rok 2022 zostały już tylko trzy tygodnie.

Publikacja: 11.12.2023 02:00

Do 2 stycznia trzeba poinformować o strategii podatkowej realizowanej w 2022 r.

Foto: Adobe Stock

W poprzednich latach pojawiały się liczne wątpliwości w zakresie sposobu realizacji tego obowiązku, co w praktyce przekładało się na różny zakres informacji przekazywanych przez poszczególne podmioty. Mając jednak na uwadze doświadczenia z lat ubiegłych, a także obserwując podejście do tego zadania przez inne podmioty na rynku, w tym roku podatnicy wypełniający ten obowiązek będą mogli oprzeć się na wypracowanej na rynku praktyce.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: System kaucyjny to szereg obowiązków dla firm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama