Aktualizacja: 26.04.2020 09:12 Publikacja: 26.04.2020 09:12
Foto: 77960861
W dobie Internetu nie ma znaczenia czy zdecydujemy się kupić usługę lub towar od kontrahenta krajowego, czy zagranicznego. Głównym kryterium wyboru dla wielu przedsiębiorców jest parametr ceny. Podmioty gospodarcze nastawione są na obniżanie kosztów i maksymalizację zysków, drugorzędną kwestią jest zaś to, kto jest drugą stroną umowy handlowej. Wiele konkurencyjnych ofert można znaleźć na rynku podmiotów z rajów podatkowych. Transakcje z tymi podmiotami obarczone są jednak dodatkowymi obowiązkami sprawozdawczymi, o których przedsiębiorca musi bezwzględnie pamiętać.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas