Aktualizacja: 05.12.2016 02:30 Publikacja: 05.12.2016 02:30
Foto: www.sxc.hu
Takie stanowisko zajęła Izba Skarbowa w Warszawie w interpretacji z 16 września 2016 r. (1462-IPPP1.4512.716.16.1.Igo).
Wnioskodawca (czynny podatnik VAT) w ramach prowadzonej działalności m.in. sprzedaje telefony komórkowe podmiotom posiadającym ogólnopolskie sieci marketów RTV-AGD oraz operatorom sieci komórkowych (dalej: dystrybutorzy). Dystrybutorzy, poprzez posiadane sieci punktów sprzedaży, prowadzą sprzedaż telefonów na rzecz konsumentów. Pomimo, iż spółka co do zasady nie prowadzi bezpośrednio sprzedaży na rzecz ostatecznych nabywców użytkujących telefony, podejmuje działania o charakterze marketingowym i reklamowym, które w istocie adresowane są bezpośrednio do nich. W konsekwencji, w ramach współpracy z dystrybutorami oraz w celu promowania telefonów marki spółka przekazuje nieodpłatnie dystrybutorom określoną liczbę telefonów w wersji demonstracyjnej LDU (ang. Live Demo Unit), z przeznaczeniem do wykorzystania w ramach ekspozycji znajdujących się w punktach sprzedaży dystrybutorów.
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas