Aktualizacja: 30.10.2015 13:46 Publikacja: 02.11.2015 00:01
Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak
Przepisy prawa podatkowego nie definiują pojęcia „sponsoring" („umowa sponsoringu"). Sponsoring nie jest też szczegółowo uregulowany w przepisach kodeksu cywilnego (k.c.). Jest zaliczany do tzw. umów nienazwanych, o których stanowi art. 353
k.c. Daje on stronom zawierającym umowę możliwość ułożenia stosunku prawnego według uznania. Ograniczeniem jest tylko to, aby treść umowy lub cel stosunku prawnego nie sprzeciwiały się właściwości (naturze) stosunku, ustawie ani zasadom współżycia społecznego (zasada swobody umów).
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas