Aktualizacja: 06.02.2015 06:37 Publikacja: 06.02.2015 06:37
Foto: www.sxc.hu
Administracja podatkowa chce szybciej rozwiązywać sprawy podatników, a jednocześnie poprawić swój wizerunek. Dlatego w pierwszej kolejności, o ile nie zajdzie bezwzględna konieczność wysłania pisemnego wezwania, skontaktuje się z nimi telefonicznie. Wynika tak z zatwierdzonego przez wiceministra finansów Jacka Kapicę dokumentu „Standardy dotyczące wyjaśnień i wezwań".
Według Ministerstwa Finansów ordynacja podatkowa już teraz dopuszcza możliwość wezwania telefonicznego, gdy niezbędne jest szybkie złożenie wyjaśnienia lub dostarczenie dokumentów. Zdaniem MF przepisy te są jednak na tyle nieprecyzyjne, że praktyka fiskusa jest bardzo niejednolita. Dlatego chce wdrożyć jednolite zasady we wszystkich urzędach skarbowych.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas