Reklama

Ryczałt od reklamy online

Przedsiębiorca, który udostępnia reklamodawcom miejsce w internecie za pośrednictwem innego podmiotu, może płacić ryczałt 8,5 proc.

Aktualizacja: 30.01.2015 07:46 Publikacja: 30.01.2015 06:17

Ryczałt od reklamy online

Foto: www.sxc.hu

Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach zajął w interpretacji stanowisko w sprawie opodatkowanie miejsca reklamowego w sieci.

Z pytaniem zwrócił się przedsiębiorca, który jako osoba fizyczna sprzedaje kontrahentowi miejsce na domenie internetowej do celów reklamowych. Na zlecenie podmiotu trzeciego (reklamodawcy) kontrahent zamieszcza na stronie  znajdującej się pod adresem tej domeny  jego bannery, inne materiały promujące czy też linki (odnośniki) do strony reklamodawcy. Treści te są wyświetlane wszystkim użytkownikom odwiedzającym stronę.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
Czy prawnik rozliczy nowe zęby w kosztach firmy? Jest stanowisko fiskusa
Reklama
Podatki
Czy podatnik może skutecznie wybrać ryczałt w przelewie? Jest wyrok
Podatki
Wydatki na psychoterapię w kosztach firmy? Skarbówka nie każdemu mówi "nie"
Podatki
Firma, która z własnej kieszeni opłaca grupową polisę OC dla kadry księgowej nie musi potrącać PIT
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Reklama
Reklama
Reklama