Ryczałt od reklamy online

Przedsiębiorca, który udostępnia reklamodawcom miejsce w internecie za pośrednictwem innego podmiotu, może płacić ryczałt 8,5 proc.

Aktualizacja: 30.01.2015 07:46 Publikacja: 30.01.2015 06:17

Ryczałt od reklamy online

Foto: www.sxc.hu

Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach zajął w interpretacji stanowisko w sprawie opodatkowanie miejsca reklamowego w sieci.

Z pytaniem zwrócił się przedsiębiorca, który jako osoba fizyczna sprzedaje kontrahentowi miejsce na domenie internetowej do celów reklamowych. Na zlecenie podmiotu trzeciego (reklamodawcy) kontrahent zamieszcza na stronie  znajdującej się pod adresem tej domeny  jego bannery, inne materiały promujące czy też linki (odnośniki) do strony reklamodawcy. Treści te są wyświetlane wszystkim użytkownikom odwiedzającym stronę.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Podatki
Czy polski oddział zagranicznej firmy musi mieć osobny NIP? Sąd odpowiedział
Podatki
Ważny wyrok TSUE. Rekompensata za straty spółki bez podatku VAT
Podatki
Koszty wynagrodzeń mogą dać korzyść wiele razy. Przyjazna podatnikom interpretacja
Podatki
Projekt: fiskus odpuści odsetki za czas kontroli. To spełnienie postulatu deregulacji
Podatki
Rząd chce odroczyć obowiązek raportowania ESG
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem