Ryczałt od reklamy online

Przedsiębiorca, który udostępnia reklamodawcom miejsce w internecie za pośrednictwem innego podmiotu, może płacić ryczałt 8,5 proc.

Aktualizacja: 30.01.2015 07:46 Publikacja: 30.01.2015 06:17

Ryczałt od reklamy online

Foto: www.sxc.hu

Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach zajął w interpretacji stanowisko w sprawie opodatkowanie miejsca reklamowego w sieci.

Z pytaniem zwrócił się przedsiębiorca, który jako osoba fizyczna sprzedaje kontrahentowi miejsce na domenie internetowej do celów reklamowych. Na zlecenie podmiotu trzeciego (reklamodawcy) kontrahent zamieszcza na stronie  znajdującej się pod adresem tej domeny  jego bannery, inne materiały promujące czy też linki (odnośniki) do strony reklamodawcy. Treści te są wyświetlane wszystkim użytkownikom odwiedzającym stronę.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Są nowe pomysły zespołu Rafała Brzoski na problemy polskich firm z fiskusem
Podatki
Minister finansów wydał ważną interpretację dla doradców podatkowych
Podatki
Czy owoce i warzywa można zaliczyć do kosztów? Jest nowa interpretacja
Podatki
Zmiany w raportowaniu schematów podatkowych. Chodzi o tajemnicę zawodową
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Podatki
Darowane środki trwałe. Fiskus: przerwanie amortyzacji jest niekonstytucyjne
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń