Ryczałt od reklamy online

Przedsiębiorca, który udostępnia reklamodawcom miejsce w internecie za pośrednictwem innego podmiotu, może płacić ryczałt 8,5 proc.

Aktualizacja: 30.01.2015 07:46 Publikacja: 30.01.2015 06:17

Ryczałt od reklamy online

Foto: www.sxc.hu

Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach zajął w interpretacji stanowisko w sprawie opodatkowanie miejsca reklamowego w sieci.

Z pytaniem zwrócił się przedsiębiorca, który jako osoba fizyczna sprzedaje kontrahentowi miejsce na domenie internetowej do celów reklamowych. Na zlecenie podmiotu trzeciego (reklamodawcy) kontrahent zamieszcza na stronie  znajdującej się pod adresem tej domeny  jego bannery, inne materiały promujące czy też linki (odnośniki) do strony reklamodawcy. Treści te są wyświetlane wszystkim użytkownikom odwiedzającym stronę.

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Podatki
Czy Wigilię rozliczymy w podatkowych kosztach? Może być problem
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Podatki
„Jak przygotować się do kontroli skarbowej?”. Bezplatny webinar "Rzeczpospolitej"
Podatki
Rząd porządkuje VAT i akcyzę. Auta demonstracyjne, sprzedawcy gazu oraz energii i nie tylko
Podatki
Obecne pliki JPK okazały się drogą donikąd? "Efekty cyfryzacji ksiąg dopiero za kilka lat"
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Podatki
Zmiany w składce zdrowotnej dla przedsiębiorców od 2025 i 2026 roku. Co trzeba o nich wiedzieć?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska