Reklama

Stawka VAT zależy od ilości reklam w gazecie

Do dyrektora izby skarbowej w Poznaniu trafił wniosek o interpretację indywidualną przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.

Publikacja: 20.11.2014 14:42

Stawka VAT zależy od ilości reklam w gazecie

Foto: www.sxc.hu

Wnioskodawca jest wydawcą drukowanego tygodnika o tematyce lokalnej m.in. z zakresu samorządu, kultury i społeczeństwa.

Gazeta publikowana jest w nakładzie 1600 egzemplarzy o objętości 32 stron. Wydawca doprecyzował, że w tygodniku drukowane są odpłatnie ogłoszenia handlowe, reklamy i teksty reklamowe, które zajmują mniej niż 67% powierzchni gazety.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
Pracodawca nie koryguje PIT-11 gdy pobrał zbyt duże zaliczki - interpretacja podatkowa
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Reklama
Reklama
Reklama