Stawka VAT zależy od ilości reklam w gazecie

Do dyrektora izby skarbowej w Poznaniu trafił wniosek o interpretację indywidualną przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.

Publikacja: 20.11.2014 14:42

Stawka VAT zależy od ilości reklam w gazecie

Foto: www.sxc.hu

Wnioskodawca jest wydawcą drukowanego tygodnika o tematyce lokalnej m.in. z zakresu samorządu, kultury i społeczeństwa.

Gazeta publikowana jest w nakładzie 1600 egzemplarzy o objętości 32 stron. Wydawca doprecyzował, że w tygodniku drukowane są odpłatnie ogłoszenia handlowe, reklamy i teksty reklamowe, które zajmują mniej niż 67% powierzchni gazety.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Podatki bez przedawnienia. Eksperci krytykują projekt Ministerstwa Finansów
Podatki
Wyrok TSUE: Polska za bardzo ogranicza zwolnienie z VAT dla importowanych towarów
Podatki
Czy polski oddział zagranicznej firmy musi mieć osobny NIP? Sąd odpowiedział
Podatki
Ważny wyrok TSUE. Rekompensata za straty spółki bez podatku VAT
Podatki
Koszty wynagrodzeń mogą dać korzyść wiele razy. Przyjazna podatnikom interpretacja