Reklama
Rozwiń

Stawka VAT zależy od ilości reklam w gazecie

Do dyrektora izby skarbowej w Poznaniu trafił wniosek o interpretację indywidualną przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.

Publikacja: 20.11.2014 14:42

Stawka VAT zależy od ilości reklam w gazecie

Foto: www.sxc.hu

Wnioskodawca jest wydawcą drukowanego tygodnika o tematyce lokalnej m.in. z zakresu samorządu, kultury i społeczeństwa.

Gazeta publikowana jest w nakładzie 1600 egzemplarzy o objętości 32 stron. Wydawca doprecyzował, że w tygodniku drukowane są odpłatnie ogłoszenia handlowe, reklamy i teksty reklamowe, które zajmują mniej niż 67% powierzchni gazety.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Podatki
Podatkowa deregulacja: kontrola potrwa zbyt długo, odsetek nie będzie
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0
Podatki
Gdy ZUS zmieni zlecenie na etat, trzeba zająć się podatkiem