Ewidencja rachunkowa dla kilku zezwoleń strefowych

Spółka, która ma na terenie specjalnej strefy ekonomicznej dwa miejsca prowadzenia działalności, nie ma obowiązku prowadzenia dla każdego z nich odrębnej ewidencji rachunkowej.

Publikacja: 19.11.2014 02:00

Ewidencja rachunkowa dla kilku zezwoleń strefowych

Foto: www.sxc.hu

Jeżeli spółka otrzymała kilka zezwoleń na prowadzenie działalności w specjalnej strefie ekonomicznej, to nie ma obowiązku podziału dochodów z działalności strefowej przypadających na poszczególne zezwolenia. Ewidencja spółki powinna jednak umożliwić wyodrębnienie środków trwałych oraz utworzonych miejsc pracy związanych z każdym z tych zezwoleń. Tak orzekła Izba Skarbowa w Bydgoszczy w interpretacji z 21 sierpnia 2014 r. (ITPB3/423-228a/14/PST).

Pozostało jeszcze 82% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Pomysł z zespołu Brzoski: e-faktury mogłyby wyręczyć sądy w ściganiu dłużników
Podatki
Fiskus już wie, kto sprzedaje w internecie. I zapowiada kontrole
Podatki
Pies w podatkowych kosztach domowej firmy? Fiskus zmienia zdanie
Podatki
Przedsiębiorca rozliczy kurtkę, buty i kask w firmowych kosztach. Interpretacja fiskusa
Podatki
Czas na przygotowania do e-faktur. To wyzwanie zwłaszcza dla dużych firm