Reklama
Rozwiń

Ewidencja rachunkowa dla kilku zezwoleń strefowych

Spółka, która ma na terenie specjalnej strefy ekonomicznej dwa miejsca prowadzenia działalności, nie ma obowiązku prowadzenia dla każdego z nich odrębnej ewidencji rachunkowej.

Publikacja: 19.11.2014 02:00

Ewidencja rachunkowa dla kilku zezwoleń strefowych

Foto: www.sxc.hu

Jeżeli spółka otrzymała kilka zezwoleń na prowadzenie działalności w specjalnej strefie ekonomicznej, to nie ma obowiązku podziału dochodów z działalności strefowej przypadających na poszczególne zezwolenia. Ewidencja spółki powinna jednak umożliwić wyodrębnienie środków trwałych oraz utworzonych miejsc pracy związanych z każdym z tych zezwoleń. Tak orzekła Izba Skarbowa w Bydgoszczy w interpretacji z 21 sierpnia 2014 r. (ITPB3/423-228a/14/PST).

Pozostało jeszcze 82% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Podatki
Podatkowa deregulacja: kontrola potrwa zbyt długo, odsetek nie będzie
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0