Aktualizacja: 13.06.2019 06:38 Publikacja: 12.06.2019 18:10
Foto: 123RF
Mamy złą wiadomość dla wszystkich przedsiębiorców, którzy reklamują się na portalu społecznościowym. Fiskus uznał w najnowszej interpretacji, że takie wydatki nie mogą być kosztem uzyskania przychodu. Powód? Nie zostały właściwie udokumentowane, ponieważ faktury były wystawiane na podstawie irlandzkich przepisów.
Czytaj także: Czy bloger może wrzucić w koszty wydatki na ubrania i kosmetyki
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas