Aktualizacja: 10.07.2025 06:39 Publikacja: 09.12.2021 18:48
Zdalna kontrola skarbówki
Foto: AdobeStock
Największe firmy muszą opublikować sprawozdanie ze swoich strategii podatkowych za 2020 r. Te, których rok podatkowy pokrywa się z kalendarzowym, mają czas do końca grudnia 2021 r. Muszą podać plany publiczności na stronie internetowej i przekazać urzędowi skarbowemu. Mimo iż to koniec prac, podatnicy nie mają pewności, jak oceni je skarbówka.
Michał Wykurz, doradca podatkowy w Sendero Tax & Legal, zwraca uwagę, że wymóg publikacji nie dotyczy samej strategii podatkowej, ale informacji o niej.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas